THE LAST SONG

YES!

The Last Song kommer till Sverige!!! Jag är ÖVERLYCKLIG!!

Cajsa har kommit hem! Finally. Allt är bra. Typ. Det som suger
just nu är att min bästa vän förmodligen ska flytta. Lång bort. Eller
kanske en två-timmars biltur eller nått...

Sov med papiljotter eller vad det nu heter men jag la inte bara upp
håret utan jag tvinnade det ockå vilket var ett STORT misstag! När
jag tog ut dem var den som DREDLOCKS! Seriöst. Tog mamma mer än
en timme att kamma ut allt. Vill ni se resultatet? AFROKRULL á la Sigrid!


Jag tog den i svartvit för att det ser mer sofistikerat ut
haha :)

När jag väl höll på att ta bilder med min webbkamera passade
jag såklart på att apa mig. Vill ni se det resultatet? :P


Jaa, jag har ingen aning om vad jag försökte se ut som
haha!


ingen kommentar


SIGRID heart DEN HÄR LÅTEN eftersom hon har mixat
den själv!






Songs:
Love Story
You Belong With Me
Stay Beautiful
Hey Stephen
Today Was A Fairytale
Should've Said No
Change
Fearless
Superstar
Fifteen
Breathe
Love Story (igen)

- all by Taylor Swift

vad tycker ni?


-S-


Postat av: Eliiin

Har du mixXXat själv??:O:D<3

2010-05-01 @ 20:05:04
URL: http://ElinRehnholm.devote.se
Postat av: Sigrid

yyes! :D<3

2010-05-02 @ 11:34:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin