MARS

Hej !

Den här månaden har jag kommit hem från USA, haft en massa
prov, tränat en hel del och varit på begravning. Sen börjar mamma
nu att snacka om att flytta till skåne eftersom Lars nu bor själv. Jag älskar
att vara där nere eftersom man bor 100 meter från havet men vet inte om
jag skulle klara att skaffa helt nya kompisar och sånt.
Usch, jag hatar att behöva vara så trött på morgonarna så nu går jag och
lägger mig typ 21 men hur trött är man då?



Jag har köpt New Moon och
tittar på den hela tiden. Jag blir aldrig trött på den. Inte
heller Twilight. Den köpte jag direkt när den kom ut förra året någon
gång i april och tittar på den säkert två gånger i månaden fortfarande.
Böckerna har jag läst på svenska och 1½ på engelska. Läser dom
fortfarande och om och om igen. Dom är bra !

Men nu har jag tagit en paus från Twilight och läser Georgia Nicholsons
dagböckerna. Jag skrattar hela tiden när jag läser dom. Just nu är
jag på den tredje, "Akut uppdatering av hångelskalan". Super !




-s-





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin