HOME

Hejsan!

Nu är jag hemma igen med lite bilder från resan :)


Fösta synen av Greensboro!


Jag äääälskar lemonade!!!!!



På Disneyland i Orlando, Florida.



Elin, jag och William framför slottet!!



The Haunted Mansion :o



Sigge Pigg, haha :D



Slottet!!



HAHA! När vi åker Thunder Mountain!



Kapten Jack Sparrow!!



Elefanterna som badar.



Show på slottet.




Mamma & Erik :)



Slottet på kvällen! Fiiint!



William på the Olive Garden.



Jag & Elin chillar på planet hem från Florida!



Alla på Japanese Steakhouse...cooolt!



Lunch på Mimi's Cafe. Sen gick jag, William,
Cajsa & Elin och såg Valentine's Day!



Sista synen av USA....:(




Det var resan i kort-förklaring. Jag har saknat alla och

längtar tillsa jag får träffa mina vänner som jag inte har

träffat på 19 dagar!


kramkramkram

-s-

Postat av: Cajsa

Va roligt med bilder! :) Önskar jag kunde följt med er till Disney! Jag ÄLSKAR Disney World :) Men usch vilken ful bild av oss på Mimi's, haha - Elin kommer INTE bli glad! ;)

2010-03-03 @ 17:34:01
Postat av: sigrid

hahah. jag saknar er :')

2010-03-04 @ 16:37:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin