mobiler

HEJ! Jag är jätteglad idag! Jag och Erik var nyss ute och åkte lite. Vi sparade det stället jag ville till, nämligen The Phone House på Tuna, till sist. Där kollade vi på mobiler och lite utvägar som har med min missbildade och trasiga mobil. Erik pratade något om ombindning som jag inte fattade någonting alls om men jag kommer att få en ny mobil så jag behöver inte titta mer på blocket som jag och Thilda gjorde igår. :thumbup:
En helt ny mobil. Fett nice... ♥

När vi åkte därifrån pratade jag och Erik om vilka mobiler som var aktuella och valet är ganska fritt för mig. Jag har några jag har funderat på och han i kassan på TPH sa att Xperia Mini var väldigt populär och vi kollade lite på den. Han sa att kameran & musikspelaren var båda grymma och högtalaruttaget är inte sonyericsson utan vanligt, orginal liksom vilket är skitbra. :D

Jo, de mobiler jag funderar och har funderat på är dessa:

 

 

1. Sony Ericsson T650i. En fin mobil som tydligen är inspererad av sveriges resurser. Greens my color, haha :D
2. Sony Ericsson x10 Mini. Liten, smart, grym & kul. Tydligen bra också, lägger jag till :thumbup:
3. Iphone. Tror att det är 2G på bilden, men vet inte vad jag ska ha om jag ska ha en sån. Den får iaf två tummen upp :thumbup: :thumbup:
4. Iphone med spegelskärm (skal). Min kusin har en sån. Väldigt nice, faktiskt! Lika mkt betyg som 3an :thumbup: :thumbup:


Hahah, okej nu har ni en bild av vad jag väljer mellan. Om du skulle köpa en ny, vilken av de skulle du vilja ha? Får jag välja, väljer jag helt klart en iPhone. Jag älskar de! Men jag frågar vad ni tycker !
Fast det är inte bara det jag är glad över idag :)
Jag ska snart se Eclipse med min kära Cajsa! Uppdaterar ikväll eller imorgon min recension. Den kommer inte vara dålig. Har läst boken lixom , hahah!

  
I    L  O  V  E    I  T    A  L  R  E  A  D  Y   ! ♥ ♥


Postat av: Anonym

kikar in!:) allt bra?:)

2010-06-30 @ 20:44:24
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: ELIN

fin profilbild du har.. :)

2010-06-30 @ 22:29:10
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin