SKOLAVSLUTNING 2010

ETT ÅR PÅ HÖGSTADIET AVKLARAT! JAG KÄNNER MIG STOLT!
nu har jag slutat sjuan. känns skönt med ett helt sommarlov framför mig men
ändå ledsamt att sluta eftersom man inte kommer träffa kompisarna nu varje dag.
man tappar kontakten med de flesta på sommaren men jag ska försöka förhindra det
så mycket jag kan. jag och eliln har lovat varandra att vi ska dampa med kommentarer
på varandras
bloggar. hoppas vi håller det löftet. men nästa termin blir det ju lite anorlunda eftersom
olivia ska byta klass & skola.
det är fösta dagen på sommarlovet och det regnar?! det här är varför jag inte kan fatta att
det redan är sommarlov !

mina skolavslutningsbilder

 
 
 
 
 
vi på ep-n gick upp på scenen två gånger och sjöng sommartider, hold your dream &
den blomstertid nu kommer !





Postat av: elincarlsson

såklart vi håller vårat löfte med kommentarer :*

haha, sorligt med avslutning;) :(

bra låtar där över också!:)<3<3

2010-06-11 @ 19:58:40
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin