singi-singi-sing it

jaha, då ska man snart till stockholm och hälsa på några familjevänner där. den här dagen har jag städat och fått lite ny inredning från mormor som ska flytta till en ny lägenhet. jag har fått ett nytt skrivbord som nu står vid mitt fönster, bredvid min säng, och en byrå som står där det gamla skrivbordet stod.
jag är jättenöjd med den nya designen men jag gillar inte att de är i furu...

                                    


we'll be a dream - we are the kings ft. demi lovato
dagens låt !
lyssna på hela, den blir bättre & bättre.
nu drar jag till stockholm med denna låt på huvudet.
hoppas du får det med. puss och kram till dig vem du än nu är som läser detta...


-S-



Postat av: elincarlsson

puss och kram på mig då ;)<3<3

2010-06-12 @ 15:20:39
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Sigrid

yes ! :)

2010-06-15 @ 07:46:23
URL: http://sigrideleonoras.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin