MIDSOMMAR

Hejsvejs!
Snart ska vi åka till Stockholm där vi ska spendera midsommar. Jag har just spenderat en hel timme framför spegeln, gjort en väldigt najs sminkning. Jag försökte ta kort på den men det gick inge bra. Den består iallafall av ett lager vit ögonskugga med skimmer som man applicerar på hela ögonlocket i formen av en båge. Sen är det lite grönt i och en massa svart eyeliner. Mamma tycker såklart att det är för mycket eftersom hon tycker att jag är mycket finare natrual men det gör inte jag! :)
Vad ska alla andra göra på midsommar iår? Förra året var jag hos Mathilda och hade jättekul men det regnade något helt otroligt mycket så det hoppas jag att det inte gör idag. Eller vänta, det gör jag visst det! Lite i allafall. Vet nu varför? För då får alla som handlat på Sova alla pengar tillbaka, haha! De kommer säkert gå i konkurs för väderprognosen säger att det kommer komma en liten skur på efetrmiddagen på Ekerö där vi ska vara så alla som bor där får sina pengar tillbaka! :)
Men jag har ännu inte fixat med mitt hår så det måste göras! Hoppas alla får en jättetrevlig och regnfri (till största delen) midsommar. Jag kommer även slänga den låten jag lyssnar på just nu.




Rainbow - Colbie Caillat



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin