hello & goodbye

hejsan :)
imorgon åker jag och william till vår farmor som bor i falun. jag har inte all information men jag tror att vi kommer campa någonstans i två dagar (alltså från tisdag till torsdag) för sedan kommer pappa och hämtar oss och så åker vi till honom, i örebro. jag hoppas att vi åker och kollar på deras...stuga eller vad det nu är det kallar det. hmmm...ett näste kanske de sa? okej, jag kommer inte ihåg. sorry pappa om du läser, hehe. iallafall, sedan när vi kommer hem på söndag morgon eller nått - beroende på när tåget går hem - och sen så ska mormor flytta till en mindre lägenhet samma dag (bara några meter från den hon bor i nu. hmm, gamla människor är konstiga...) så vi ska hjälpa henne att bära saker, lyfta saker och dra saker till den nya lägenheten. vi ska hjälpa henne flytta, helt enkelt. eller ja, med hjälp från alla släktingar också, såklart !
  Idag har jag inte hittat på så mycket. jag ville inte gå upp så sent så jag satte mitt alarm på nio och såg - till min glädgelse - att jag hade fått fyra sms ! jag älskar att få sms - för de som inte vet det - eftersom jag nästan aldrig får några :) 
  och sedan nästa vecka börjar sommardansen. eller tekniskt sätt började den idag, den här veckan men eftersom jag ska bort så är jag med på andra veckan och betalar då halva priset. men något som jag längtar till mer än något annat är när jag, william, oscar och cajsa ska till gröna lund!!! 
vi ska dit i början av juli har oscar sagt. att åka dit var den julklapp jag och william fick av honom. att cajsa kommer med blir en stor bonus eftersom hon kom hem från usa för bara 1½ månad sen! och nu är hon där igen fast inte för samma anledning. hmm, hatar hon sverige så mycket? HAHA! jag bara skooooojar!
  om ni kommer ihåg så sa jag för några inlägg sedan att jag hade gjort ett scrapbook-collage men ni fick inte se det för att det skulle ges till en person som kanske möjligtvis läser min blogg. men nu har hon fått det så nu kan ni få se det... :D


jag gjorde det har till min kusin som skulle ta (och har nu tagit) sin graduation. jag ramade in den fint och sedan tog cajsa med sig den till usa. jag vet inte vad elin tyckte om den. hon har varit rätt upptagen på sistone sa mamma men jag tror hon gillade den. det säger i alla fall bilden här nedanför .
                                                                                                                .
                                                                                                                .
                                                                                                                . 

elin håller mitt fiiina collage i sina händer med ett stooort smile on her face :)
det måste väl säga att hon gillade den eller hur ? 

G   O   O   D     W   O   R   K     S   I   G   R   I   D   !



       J     A     G        S     A     K     N     A     R        E     R     ♥




-S-






 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin