SÖNDAG, SÖNDAG. ALLTID LIKA TRÅKIG.

Jaha. Ännu en sommardag jag inte har någonting att göra på. Det verkar som att alla jag känner är upptagna hela tiden. Jag får väl sola lite då då. Erik åkte för några timmar sen till Stockholm för att ta en färja till Gotland. Vi andra kommer dit lite senare. Det ska bli jättekul att vara där. Jag vet inte
exakt vart i Gotland vi ska vara men det ligger ganska nära Visby. Och fint väder ska det bli också. :)

För några inlägg sedan visade jag klänningar jag hade köpt på Vero Moda, för de som kommer ihåg, och nu ska jag fixa den som var trasig så att jagkan ha på mih den idag. Men om någon vill hitta på något imorgon så
säg gärna till. Har absolut ingenting planerat!


Nu ska jag fixa min klänning. Hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin