STACKARS WILLIAM & FANNY!

Usch så det regnar just nu! Men mig är det inte synd om, jag sitter ju inomhus. Men det står 2 personer (så vitt jag vet) utomhus nu och tittar på Kent på Parken Zoo. William köpte sin biljett precis när de kom
ut och skulle sen gå med sin kompis Johannes. Sen fick jag reda på att Fanny också skulle dit.
Så stackars dem! Jag vet inte ens om Kent kan spela, William ringde för ett tag sen och sa något om
att de kanske inte kunde spela för det kanske skulle börja åska...? Nää, jag är inte 100 på det
så ta inte för mycket på mina ord. Det enda jag riktigt vet är att de är där. William bryr sig nog inte så
mycket om regnet, han klippte till och med sitt hår kortare idag så han kan ju bara dra fingrarna igenom det. Men inte de tjejer som är där! Huuuuuaaaa!

Jaha, igår cyklade jag och köpte en Ben & Jerry-glass men den nyttigare varianten, Sorbet! Det var den med Mango. Till min stora besvikelse var den inte god! Jag gav den till William, för han älskar mango vilket jag inte gör. Nu kanske ni tycker att det var ju himla osmart att köpa en glass i en smak man inte tycker om och jag vet att jag brukar säga att jag inte är så blond som jag ser ut, men som ni ser här, är det en lögn...hah!
Men idag köpte jag den andra sorbe'n istället. Den heter Jamacian MeCrazy eftersom när man säger det låter det som You're Making Me Crazy hahah! Jag vet inte om det var därför de döpte det till det. Om det gjorde det så är jag ju inte så blond som jag ser ut!! *host*.

Imorgon ska jag gå upp klockan 5.00 för klockan 6.00 står morbror Peter utanför och väntar på oss i sin stora svarta bil. Då ska han köra oss till Arlanda där vi träffar Högbergs som kommer inflygandes!
Micke följer sedan med Peter hem igen och jag, mamma, Karin och Elin (!) är kvar i Stockholm ett tag.
Sen när vi kommer hem igen så ska hela familjen krascha här; Micke & Karin i mamma & Erik's rum, jag & Elin i mitt rum, William i sitt och mamma på soffan! Erik är ju i Skåne så han behövs inte göras rum till!
Iallfall så vill mamma att hela huset ska vara kliniskt testat eftersom våra släktingar från USA ska bo kvar här i en natt så hon har städat hela dagen och jag har hjälpt till så gott jag kunnat...jaa, nästan. Så jag har damsugit och svabbat mitt sovrumsgolv, plockat undan ALLT som ligger framme på mitt rum så nu är det soprent! Det enda som ligger framme är kläderna till imorgon som jag kan ta kort på om ni vill, det är en söt outfit! :)
När jag var klar med städningen ropade jag till mamma att mitt rum var kliniskt testat. Asso, mitt rum är så rent att man kan öppna ett sjukhus där eller äta från golvet som de flesta brukar säga! :D
Oooooooom man bortser från att jag ej har dammat så kan man öppna en sjukhusklinik i mitt rum och även äta från golvet!!

Hoppas alla har det bra. Vi hörs med bilder från imorgon, haha! :)

Postat av: ELIN

du kan gärna få komma hem till mig och städa här med...

btw.. älska B&J :D<3<3<3

2010-07-18 @ 17:03:52
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin