SOLIG DAG, TRALALA!

Idag har jag solat i tre timmar så nu tar jag en liten paus. Jag och Erik var nyss iväg och handlade lite på bl.a Tant Grön, Grönsakshallen och GottPåÅsen som är en godisbutik. Vi fick höra idag att de ska stänga igen nu efter sommaren. Synd...Men imorgon kommer USA-folket vilket jag är glad över! Vi har inte fixat den nya rautern (stavas det så?) så jag får fortsätta att sitta vid den här gamla Bettan istället! Den suger, för den har inte ens några högtalare!! Ha det bra. Hörs. Peace...


Postat av: elincarlsson

soligt väder är en stor höjdare!;)<3<3<3

2010-07-29 @ 16:45:34
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin