snabb, smart & billig shopping

Hejsvejs ! :D

Igår la jag mig och solade i en dryg timme innan mamma ringde och sa att det fanns en massa rea på olika inredningsställen där vi kunde gå och kolla på grejer till mitt rum vi ska göra om i.
Jag kräks på min tapet (rosa och vit randig) jag valde ut när jag var 10 år (!)
så nu ska vi göra en simpel och hyfsat billig om inredning och grejs. Jag ska någon nyans av
caffe-latte/beige/brun färg för att förklara lite lätt med en mycket större säng och så.
Jag har en spegelgarderob jag ska ta bort dörrarna på och sätta dit tyg istället. Med garderoben som den är nu, är jag typ spegelfixerad. Jag ser mig själv hela tiden. Så den ska bort!
Jo, så vi kollade lite på det men gick också in i lite klädbutiker. Först till Kappahl där mamma skulle
kolla på något klädesplagg till moster Catharina som vi skulle till för att äta middag igårkväll. 
Där nere hittade jag lite grejer:


En grön-blå tunn blus. Jätteskön och jättesöt! 179 kr, KappAhl



Lite brun-grön klänning/tunika. 249 kr KappAhl
Den här klänningen var så cool tyckte jag. Men, eeh...jag kan inte ha på 
mig den när jag vill för min mamma köpte en likadan...
Haha! Jo, men den ser annorlunda ut på mig än vad den gör på henne så
det kanske inte gör så mycket. Haha!

MEGA-REA PÅ VERO MODA...


En jättefin klänning med V-ringning. Vitt upptill, gråa band och beige
kjol. Var på rea för att den var lite trasig men det fixar jag och mamma
hur lätt som helst! 100 kr Vero Moda (!)


En rosa kort klänning med avtagbara axelband. Inget fel på den alls.
Sitter lite tajt i midjan men sååå fin! 100 kr Vero Moda (!!!!!)


Vad tycker ni om mina fynd? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin