middag hos mostern min

Jo. Sedan vid halv åtta tiden cyklade jag iväg (i min nya fina rosa klänning jag nyss visade bild på) till mostern min. Där bjöds det på Coca-Cola med is och rosa-sugrör (my favorite just nu) och även hemgjorda snacks med pestoröra. Delicious. Lite senare droppade Cajsa in. Hon blev sen från jobbet, Stadium på Tuna.
Very nice! Sen blev det lite hamburgare med god potatis, guacamole och en massa
annat gott. Efterrätten var jättegod också. Det var en hallonmoussetårta med maräng. Delicious.
Jag och mamma gick sedan in i Catharina's butik som heter Lilla Gårdhuset för att se om det fanns något
jag skulle kunna tänka mig att ha i mitt rum. Jag hittade en massa grejer! Haha, jag och mamma shoppade klockan halv tolv på kvällen! :D

          
   
   

    

   

1. Jag med glasögon.
2. Fanta ♥
3. Rosa pelargoner.
4. Coca-Cola med rosa-sugrör och isbitar.
5. Ljus.
6. Caketime ♥
7. Hallonmoussekaka med maräng ♥
8. Erik está min paparazzi...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin