LATE UPDATE

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar. Men nu sitter jag här, fulladdad med bilder! :thumbup:
Bilderna är klickbara!

TISDAG 27/7
   
På kvällen åkte vi in till Torekov och åt lite glass (citron&choklad om jag kommer ihåg rätt!) 
TILL ELIN: Den tredje bilden är det huset som var på ditt vykort!

ONSDAG 28/7

  
Jag, mamma och Erik åkte iväg till Ängelhom
ett litet tag. Sen åkte vi hem och solade och
badade lite!

TORSDAG 29/7

    
   
   
Ja, när amerikanarna kom så hade vi tjejer en liten shoppingrunda i Båstad. 
Fynd hittades som syns till hösten! Iallafall, när vi kom hem hade en liten
surprisestudentfest eftersom hon nyligen tog graduation. Av oss i student-och
18-årspresent fick hon en väska från Svensk Tenn! Efter maten tittade jag och
Elin på StarStruck och byggde korthus...?                            

FREDAG 30/7
 
J a ,   i g å r  v a r  v i  t j e j e r  i  H e l s i n g b o r g  o  s h o p p a !

LÖRDAG 31/7
   
Idag gick jag och Elin gemensamt upp till kiosken och köpte frallor kl 8.00.
Igår fick jag inte upp henne men idag gick det bra! Efter frukost åkte Högbergarna
till sina goda vänner som också bor här och har varit där hela dagen. De kommer
nog om en timme eller så. Today I invigde mina nya skor! Like?
Oh, by the way! Vi har en röd gran på vår tomt?!

-S-

Postat av: elincarlsson

n-n-niceeeeee :D<3<3<3

2010-07-31 @ 21:45:27
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin