ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE

HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!
Jag har gjort en egen framsida till min nya kalender med mina scrapbook-grejer jag köpt i USA.
Jag blev jättenöjd, faktiskt. Baksidan är inte 100% klar så den får jag fylla ut med
någon rolig bild från senare i sommar! På ett klistermärke jag satte på framsidan
stod det "enjoy the little things in life" därav rubriken!

Idag var jag med Anna i Mälarbaden hela dagen! Eller det var 2 timmar för att vara exakt, men vi gjorde lite grejer innan också. Vi träffades 11 och cyklade därefter hem till mig och fixade lite "matsäck" och började sedan den långa cykelturen till Mälarbaden som tar ca ½ timme från där jag bor. Pust & Stön! Men vi klarade det. Vi klarade även vägen hem utan problem. Om man bortser från motvinden, hah!
Om några minuter ska jag titta på Alice i Underlandet som jag hyrde på ICA av din mamma, Elin :)
Men först ska jag ladda upp några bilder från den soliga och otroligt roliga dagen!


  
 
 

Anna: "Kan vi inte simma til bojarna?"
Jag: "Jo visst!"
Anna: "Till min boj-friend!"
Hahaha! Om ni inte tycker att det var kul tyder det bara på hur sjukt weird våran humor är!
Men iallafall, bilden; Här är Anna med sin nya boj-friend!

Vi hade hur kul som helst. Men nu ska jag titta på Alice. Har någon sett den, så lämna gärna
kommentarer för jag kollar nog Facebook och några bloggar innan! Ha det bra!

Postat av: ELIN

jasså, min mamma är bra på att hyra ut filmer ;)

jag är inte förvånad! ;) haha, hoppas den äger!<3<3

2010-07-14 @ 22:39:47
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO

2010-07-14 @ 23:31:59
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 23:37:56
URL: http://millahoman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin