BORTA BRA MEN HOS ELIN, BAAAST!

HOLA!
Ja du, inga ord beskriver hur galna vi aaar hahahahahahahhaahhaah! :D
Men nu ar jag hemma fran Florida. Uuusch! Var vi tvungna
att aka darifran? Det var typ varmare an den varmaste sommaren
nagonsin i Sverige! Borta bra (SA BRA!) men hos Elin baaaast! Disneyland var
jattekul! Erik tog en massa bilder med min
nya kamera som ni kan fa se sen! Sen var vi och shoppa en massa
i lordags och i gar ocksa!
Igar fick jag en massa "klader" (!) fran Victoria's Secret!!!!
kramkramkram
-s-
Grisen Sigrid och .... Cajsa? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!

Postat av: Svenrebecca

Nice site, welcome to my

2010-12-22 @ 10:16:26
URL: http://svenrebecca.blogfuture.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin