MUSIKHJÄLPEN


Jag skickade nyss ett sms till Musikhjälpen på P3 och skänkte 50 kronor och önskade låten Hold My Hand ni säkert hört ett flertal gånger med Michael Jackson & Akon! Så om ni hör den är det en stor chans att det är min önskning! Också om den följer med en hälsning som slutar med "// Sigrid & Erik" ;) Kram på er, och skicka in ni med!!!


Postat av: SOFIA

Tack snälla du. hoppas du stananr kvar och följer mig via bloggloving. KRAM

2010-12-19 @ 21:01:31
URL: http://sofiahanden.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin