MORMOR MIN.


Ja, mormor har varit våran barnvakt igår och idag eftersom min käre mamma och låtsatspappa är i Stockholm över helgen. Men bara efter 24 timmar är hon less på oss. Min käre bror har pluggat i en timme och sitter nu vid datorn och jag tog just ett smygfoto på min söta, roliga mormor (vilket hon inte vet) när hon sitter och tittar igenom gamla foton på mig och William som jag tänkte visa er sen... Puss.


Postat av: mathilda

älskar verkligen din design! så jävla snygg fattar inte hur du lyckas :O <3<3<3

2010-12-05 @ 13:04:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin