ELIN STYR! OH YEAHHH

Hej alla vinterliv där ute! Elin som styr just nu över Sigrids blogg, tänkte skriva några rader här! Har blivit en trend mellan oss att blogga på varandras bloggar så nu är det bara att tuta och köra för mig! Just nu tror jag att Sigrid är hemma och gör en film, vad filmen handlar om får ni se sen! Den blir säkert jättebra för hon är så bra på att göra filmer! Om hon inte gör filmen kanske hon matar sina kosser på hennes bondgård... Haha!
Nej nu vet jag inte mer vad jag ska skriva för jag är helt tom i bollen på ord.. Men jag återkommer säkert någonannan dag här! Det är ju så fantastiskt kul dethär med andras bloggar! Pussar/ ecaarlsson.blogg.se!

Postat av: mathilda

eehy...det är min bondgård :O <3

2010-12-18 @ 19:03:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin