VALENTINE'S DAY IS MY FAVORITE MOVIE...ATLEAST FOR TODAY!


Igårnatt satt vi alla uppe runt midnatt och beundrade åskvädrets skönhet. Det enda ljudet som hördes var åskan och mina och Wilheminas högljuda hostattacker! Jag var så trött att jag nästan somnade på golvet där jag satt för att få en bättre syn av blixtrarna. Just nu så har jag precis ätit och väntar på att mamma & Erik ska komma tillbaka från deras sista sommarpromenad för i år (vi åker hem imorgon) så att hon och jag sedan kan se klart Valentine's Day! I onsdags hyrde mamma den så att jag kunde se och eftersom vi är medlemmar fick vi hyra den för 3 dagar! Sedan ska jag njuta av mina Oreos jag köpte idag! Jag är ju fortfarande inte helt frisk så jag äter fortfarande lite vilket min mamma tjatar på mig som tusan om! Synd att vi inte har någon våg här. Annars skulle jag kunnat kolla om jag har gått ner något den här veckan jag vart sjuk eftersom jag knappt har ätit nått. Hm.
HÖRS IMORGON!

Postat av: elincarlsson

jag vaknade okcå av dem jävla blixtrarna :(<3<3<3<3

2010-08-13 @ 22:07:28
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin