FACEBOOK-PARENTS?!

Efter förra inlägget hängde jag med Erik och badade. Jag fick inte bada för jag är fortfarande inte helt 100 men Erik fick ta sig ett dopp i det 21 gradiga havet! Sen från bryggan såg vi en jättestor krabba så Erik hoppade i igen med kameran högt ovanför ytan och letade. Så fort Erik kom lite för nära så kröp den in bland all tång och allt. Det tog ett tag men vi fick en film på den springades som ni får se i min film S O M M A R  2 0 1 0 jag kommer göra när sommaren är slut! Ja, efter att jag hade publicerat förra inlägget så tittade jag upp mot fotöljen bredvid mig och där sitter en gräshoppa?! :O

BIG! Sen dödade mamma den ofcourse och....dammsög upp den? Var det verkligen
nödvändigt, mamma?


Jaha, mamma har bett mig att göra henne en facebook och idag var den dagen då jag inte längre kunde skjuta på det. Jaha. Då klickar man på spara konto. Phuuuuu! Klart! noooooot!

Mamma: Jaha, vad har du för bilder på den här manicken på mig som jag skulle tycka var hyfsad?
Jag: Uppriktigt talat? INGEN!
(mamma hatar att vara med på bild så hon undviker dem gärna!) Men hennes bröllopsbilder kommer hon allt inte undan! Sen kommer också Erik och ber mig att fixa honom en ny FB. WTF?!

RESULTAT:
 
                 Eriks profilbild                              Mammas profilbild

Tog ett tag att fixa dem men jag blev nöjd med resultatet! HISS eller DISS?

-S-

Postat av: Mathilda

sv:ja det blir den klänningen:D <33



HISS, fina bilder juu!:* <33



jag dammsuger alltid upp alla kryp som invaderar mitt rum :o hhahah :*

är du fortfarande sjuk?<3<3<3

2010-08-12 @ 21:47:00
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: eliiin

hiss dääär :) snygga =)<3<3<3

2010-08-13 @ 10:17:34
URL: http://ecaarlsson.blogg.ser


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin