TRÖTT!

Heyyy!
Igår när vi kom fram till Köpenhamn vi tjejer shoppade lite och när vi var på väg till Tivoli
började det regna så vi satte oss på Joe & the juice och väntade på att regnet skulle sluta och
att de andra skulle komma. När det änligen slutade regna åkte jag och Elin vårt förta åk
på hela året! William fick också ett åkband men åkte bara två rides innan han började må illa
hah! Efter att vi sagt hejdå till Högbergarna så började vi den långa resan hem. Vi kom
hem kl 2 och jag kraschade direkt. Nu sitter jag här och tittar på Sex and the City: The Movie.
It's goooood! Hoppas ni har det bra! ♥


Postat av: Mathilda

jag laddade ner sex end the city 2 igår :D har redan sett den på bio men ändå;P <3<3

2010-08-03 @ 15:03:39
URL: http://weryme.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: vad är cos? :S <3<3

2010-08-03 @ 17:12:32
URL: http://weryme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin