LOPPIS!

Heyyy! Hos mig är klockan nu 22.35. Jag påbörjade att fippla lite med bloggdesignen (vill lägga in
andra bilder i headern) med ramen blev inte lika skarp på de nya bilderna. Får hålla på lite mer
i GIMP imorgon! Idag väcktes jag innan åtta för att börja göra mig i ordning och köpa frallor för
att vi sedan skulle åka på en loppis som är helt crazy! Man måste vara där minst 45 minuter innan
loppisen börjar för att ställa sig vid ingången som redan är proppad och sedan när de öppnar grindarna
puttar alla på alla för att komma fram för kung och fosterland! Vissa har redan sett grejer genom staketet
som de vill ha första ching på så de kutar dit så fort de får lediga fötter från folkmassan! Jag köpte en
kruka och tre trasiga ramar vi ska fixa upp, till mitt rum som vi ska göra om i höst! Min byrå ska vara full
med foton i ramar och med mitt niceiga nya ljus framför dem som man kan tända, har jag bestämmt!


Det här är på morgonen och det kom ju fler sen. Vi stannade i lite merän en timme! En
kändis brukar vara med på den här loppisen! Ni vet han som snackar och filmer på TV4
som alltid har på sig hawaii-shortor? Han ser lite ut som Anders Bagge tycker jag, om
det hjälper? Han iallafall, han brukar vara där men inte iår vad jag såg! KRAM PÅ ER!


Jag älskar den här låten! Har den på repeat på iTunes! Bästa just nu! Lyssnar oxå gärna
L.A Baby med Jonas Brothers! Men den här låten heter Live Like There's No Tomorrow!

-S-

Postat av: isa p

jonas brothers <3

2010-08-08 @ 20:22:31
URL: http://poned.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin