Hannah Montana, Mr. World & Wet'n Wild

28 MAJ
Okej, jag och Cajsa började dagen med att äta frukost på IHOP, men Cajsa "over-slept" så vi kom inte dit förns kanske 10. Jag fick en bok, Hotel For Dogs av henne. Sen åkte vi till en bokhandel och jag köpte en Miley Cyrus - tidning och en bok. Sen hämtade vi Alex från skolan och åkte till Mikael's och köpte lite scrapbook-saker. På eftermiddan var jag hemma hos Cajsa's "familj". Eftersom Sophie och Alex hade pianolektion, och Cajsa var med dem (de har privatlektioner hemma) så hade jag hela nedervåningen att leka med deras hund Roxy (hjälp!). Resten av dagen var toppen! Vi åt på en italiensk restaurang och Micke gick och sa till nån sevretris att det var min födelsedag så de kom fram med en liten brownie med fyra ljus i och en annan servitris sjöng, men inte happy birthday utan den fast på italienka! Jag trodde jag skulle dö av pinsamhet. Jag och Elin satt med ihopknipna munnar för att inte garva, (ursäkta till servitrisen). Sen var vi på bio, jag,Elin och Cajsa och vi såg Hannah Montana: the movie! Puss på dagen !

29 MAJ
Idag åkte jag, mamma och Micke iväg för att shoppa. Vi åkte först till TJ MAXx och där fick jag tre saker och sen åt vi lunch på Mimi's Cafe. Det var jättefint väder, men vi hade inte tid att vara på golfklubben på eftermiddan eftersom Gray's skulle komma på middag på kvällen så vi åkte hem men sen kom jag på att jag skulle köpa ett speciellt tuggummi till en kompis hemma, så vi åkte till The Fresh Market - de hade inte, till Harris Teeder - de hade inte och sen tror jag att det var Target vi åkte till för mamma sprang för att kolla på skor, och de hade faktiskt tre-pack. Kvällen var också jättebra, det var första gången jag träffade Angelie (att träffas på en parkering är inte att träffas??) och sen åkte jag, Elin, Angelie och Georgia till Grimsley High där typ halve deras skola var (tror jag?). Vi skulle kolla på en typ av "miss world" fast mkt mindre och för killar, hahah. Han som jag tyckte var bäst, vann. Pussar på dagen !

30 MAJ
WET'N WILD! Ett vattenland, med typ 20 olika waterslides och pooler! Jag, Cajsa och Elin var där hela dan! SÅ KUUUUL! Sen på kvällen skulle vi fira min födelsedag, två dager sent! Men iallafall, Karin sa att man alltid får någonting från Tiffany & Co. när man fyller 13 och jag fick ett likadant silverhalsband som både Elin och Cajsa redan har fått! Den finaste presenten ever, (och den dyraste??). P&K från mej!

31 MAJ
Greensboroplanet lyfter : 9.30 am   -    Chicagoplanet till Sverige lyfter: 4.25 pm
Landar i Sverige: 07.38 , men glöm inte sex timmars skildnaden vilket betyder att jag förlorat 12 timmars sömn!
Jag ska egentligen vakna nu! När vi landade i Sverige skulle jag egentligen precis gått och lagt mej! Usch! Jaja,
puss på dagen ändå....!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin